לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

זן-שיאצו כדרך ללימוד מודעות רוחנית

מתיחה לפתיחת הלב. - נעמי גולדברג - Iro Shiatsu - דרך גוף
מתיחה לפתיחת הלב. - נעמי גולדברג - Iro Shiatsu - דרך גוף


המשמעות של זן הינו הוויה. כיצד ללא מאמץ ניתן להניע את ה chi בממדים שונים של גופנפש, רגש ונשמה. להתחבר לגרעין הפנימי השוכן בלב. זן-שיאצו הינו תמצית ההוויה במגע. `שיאצו הומאופתי`.

חוף הים, לפני כעשר שנים. קבוצת אנשים שיצאה למסע נפגשה בחוף הים. מדורה, חול, רוח, רעש הגלים. איני מזהה את האנשים בחושך, והרגשתי להניח יד על מישהו שישב לצידי. מרב היותי נוגעת, שכחתי שלא כולם רגילים לזה שנוגעים בהם, או אוהבים את זה. ואז, פתאום מהחושך שאלה - נעמי? זו את?

הבחור אומר לי את שמו, ומיד אני נזכרת ששנים קודם למפגש ביננו בים, בעודו נער מרדן שברח מהבית, הביאו אותו אלי שאגע בו. זה מה שרצה המטפל שלו, אבל לא הוא. הוא הגיע כמי שכפו עליו לקבל טיפול וכיוון שבכל אדם בו אני נוגעת, יש התמקדות בגופי והקשבה לגרעין שבמרכז הגוף והלב, פשוט נגעתי.

מאז לא נפגשנו. אבל בים, כשידי הונחה על ברכו, החותמת של המגע הייתה שם. כמו חותם הקול, או טביעת האצבעות, והגוף לעולם לא שוכח.

המון מידע מתוך תת-המודע שוכן בגוף. זן-שיאצו, שפירושו אחרי רבע מאה של חקירה, הקשבה אל אי המאמץ, יכול להטמיר את הזיכרונות לאנרגיה.

להבנתי, זן-שיאצו אינו טיפול בכאבי גב. זהו מפגש עמוק בין שני אנשים שיכול לחולל תמורה ברמת הנפש, תנועת הרגש בגוף וברמת הנשמה.

מהרגע הראשון בו התוודעתי לזן-שיאצו ובחרתי בו כדרך, זה מה שעניין אותי. זו לא הייתה הטכניקה, אלה המפגש עם המהות הפנימית. כל פעם עוד קצת לעומק. וכשמבינים את התאוריה ומגיעים לחיבור ולעומק, צועדים בדרך הרוח. התנועה גמישה וקלה, המפרקים יושבים במקום, וזיכרונות עבר טראומטיים משתחררים.

המאמר פורסם גם כאן »

נעמי גולדברג ריפוי פשוט מבוסס על אחדות. הוא מבוסס על התפיסה שכל מה שהמטופל זקוק לו, נמצא גם בתוכו וגם בתוך המטפל. מכאן נובעת גישה טיפולית מהפכנית, המכוונת את התהליך הטיפולי אל עבודה פנימית של המטפל, תוך חיבור למטופל ולצרכיו.

כל המאמרים של נעמי גולדברג - Iro Shiatsu:

ריפוי פשוט - זן-שיאצו - מפתח לאחדות וחיבור ללב היקום

ריפוי פשוט - זן-שיאצו -

זן-שיאצו - אמנות הריפוי במגע ? איך הכל קשור להכל?מה מחבר בין הברכה ההודית נמסטה קוביה הונגרית ורשת עכביש?ואיך זה קשור לזן שיאצו שהינו אמנות ריפוי במגע?» מאת נעמי גולדברג

`זן-שיאצו - מגע במרחב` - ספר שיצא לאור בשנת 2000

`זן-שיאצו - מגע במרחב` -

את הספר `זן-שיאצו - מגע במרחב` - כתבתי בשנת 2000 כמענה לתלמידי שביקשו חומר כתוב, כי מה שמלמדת אינו נמצא בספרים. זהו ספר שמצליח להעביר את הניגון, לפניכם פרק אחד» מאת נעמי גולדברג

כל הפעילויות של נעמי גולדברג - Iro Shiatsu:

סדנת Iro Shiatsu - שיאצו במימד אחר

סדנת Iro Siatsi

טעימה מ`גן המשחקים` של אלוהים. כיצד חיבור לצבעים ותבניות גאומטריות מאפשר זרימת אנרגיה מוגברת וריפוי בגוף ונפש. Iro Shiatsu מתפתח ב 15 שנה האחרונות באמצעות נעמי גולדברג» עם נעמי גולדברג

סדנת Iro Shiatsu - שיאצו במימד אחר

סדנת Iro Siatsi

עם: נעמי גולדברג

שיתוף חברים
עם : נעמי גולדברג